چگونه برای درمان چاقی به دلیل نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : rshaole

چگونه برای درمان چاقی به دلیل نارسایی کلیهچرا بیماران مبتلا به بیماری کلیوی یک نشانه از چاقی است؟ در واقع، بیماران مبتلا به ادم، و چاق نیست. اغلب بیماران علائم ادم. امروز، کارشناسان ما تجزیه و تحلیل علل تورم و درمان گزینه در جزئیات.

چرا تورم است؟

از یک طرف، زمانی که اختلال در عملکرد کلیه، سلول های کلیوی، و مانع فیلتر ذاتی است به خطر بیافتد، بنابراین وجود خواهد داشت بسیاری از جریان از پروتئین در ادرار، و در نتیجه از دست دادن تعداد زیادی از پروتئین است. پروتئین است یک تابع از مسدود کردن آب، به دلیل از دست دادن پروتئین و در نتیجه تورم. روش دیگر، کلیه های آسیب دیده می توانید آب اضافی و نمک از بدن، در بدن ذخیره شده فیلتر نیست، علت ادم.

چگونه برای درمان ادم؟

استفاده گسترده از دیورتیک ها در درمان متداول. اگر چه استفاده از دیورتیک ها می تواند تورم جزئی یا موقت حل کند، اما اگر نه، بیمار دوباره خطر ابتلا به ادم روبرو هستند. اما وابستگی طولانی مدت (ادرارآور) مصرف منجر به بیشتر آسیب به کلیه ها. بنابراین می توان آن را استفاده طولانی مدت از داروهای مدر نیست. بیمار می خواهد برای درمان ادم، اولین چیزی که برای انجام شده است برای تعمیر آسیب به کلیه ها.

درمان طب میکرو چینی اصلی بیمارستان ما است. ماده فعال می رگ های خونی، ضد التهاب، اثر ضد انعقاد و تخریب ماتریکس خارج سلولی گسترش دهد. بنابراین، دارو، آسیب کلیوی می تواند متوقف شود، عملکرد کلیه های ما می تواند بهبود یابد. از آن خواهد شد را کاهش نمی دهد پروتئین است در معرض، و برای افزایش مقدار ادرار برای کاهش علائم ادم.

افراد چاق تحت درمان با نارسایی کلیه، بیشتر آن را حذف ادم است، مهم ترین است برای بهبود عملکرد کلیه است.

ما یک بیمار با نارسایی مزمن کلیه، نزد ما آمد، ما از Mikro- چینی Osmotherapy پزشکی، حمام پا، دهان (گرفته شده به صورت خوراکی) طب چینی و طب غربی مناسب برای کمک به بیمار برای کنترل وضعیت خود و کاهش این بیماری است.





:: برچسب‌ها: درمان,ورم,میکرو چینی پزشکی ,
:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: